سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارالقرآن امام علی علیه السلام آموزش و پرورش شهرستان استهبان
آغاز سال تحصیلی 89-90

پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرآنی استهبان به مناسبت شروع سال تحصیلی 89- 90

 

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

ضمن عرض تبریک آغاز تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس به فرهنگیان گرامی و دانش آموزان عزیز و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس ، در سالی که به ابتکار رهبر انقلاب اسلامی با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف مزین گردیده است ان شاءالله معلمین بزرگوار و دانش آموزان محترم تلاش و کوشش خود را در زمینه تعلیم و تربیت به کار بندند تا شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان آینده سازان مملکت اسلامی و پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان باشیم .

با عنایت به اینکه آینده هر جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح جوانان رشید ، کارآمد و مثبت آن جامعه است و با توجه به توطئه های مکرر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تأثیر گذاری بر فرهنگ جامعه و تلاش در جدا نمودن نسل سوم انقلاب از اعتقادات و ارزشهای دینی بر همه ی فرهنگیان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت لازم است که نسبت به روشنگری افکار دانش آموزان و پاسخ به شبهات آنان کوتاهی ننمایند و تهدیدات دشمن را به فرصتی برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی تبدیل نمایند.

سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که دستگاه عظیم آموزش و پرورش بر اساس برنامه توسعه پنجم در انتظار تحولات بنیادین و چشمگیری به سر می برد که همفکری ، همیاری و همکاری فرهنگیان عزیز در جهت تحقق اهداف را می طلبد . نوع احساس معلم در اولین روز مهرماه به میزان و درجه علاقه و عشق او به کار و حرفه ی معلمی بستگی دارد کسی که به کارش عشق می ورزد در اولین روز مهرماه و در راه مدرسه مانند کسی است که به دیدار معشوق می رود ، خوشحال و شادمان و در عین حال نگران و مضطرب از اینکه آیا می تواند از عهده مسوولیتش بر آید یا نه ؟

شادی بچه ها ، بی قراری و اضطراب آنها برای ورود به کلاسها و لباس های نو و تمیزی که بر تن دارند، همه حکایت مسرت بخشی دارد که بی تردید بر معلم علاقه مند بیشترین تأثیر را خواهد گذاشت . اما اگر همه این شادی ها با برنامه ریزی صحیح تؤام شود مسلماً این شوق صد چندان خواهد شد . از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت و موفقیت هرچه بیشتر شما عزیزان در راستای تحقق آرمانهای حضرت امام راحل (رة) با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری خواستاریم.

  محمد مفتاح

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرآنی استهبان


|+| ????? ??? ???? مدیر وبلاگ ?? چهارشنبه 89/6/31 ???? 10:30 صبح | نظر